Головна / Новини / Відкрите місто

Відкрите місто

Портал «Відкрите місто» створений для  взаємодії громадян,  органів влади, комунальних підприємств, громадських об’єднань, благодійних фондів та бізнесу в процесі вирішення актуальних проблем громади та отримання необхідної інформації.

Для цього на сайті існують три розділи, користуватись якими, в повній мірі, можуть тільки зареєстровані користувачі:

  1. «Проблеми і рішення» – дає можливість створювати повідомлення про проблему, яке буде направлено у відповідну організацію для вирішення;
  2. «Офіційна інформація» – дає можливість дізнаватись про проведення офіційних заходів, перекриття руху транспорту, відключення води, світла, та інше у Вашому селі чи селищі. Для зручност0користувач може підписатись на повідомлення цього розділу та отримувати їх на свою електронну пошту;
  3. «Корисні об’єкти» – карта ОТГ, на яку користувачі порталу можуть наносити різного роду корисні об’єкти, як то: лікарні, школи, парковки, туристичні об’єкти, зони безкоштовного Wi-Fi, пункти прийому батарейок, інше.

 

 Щоб створити повідомлення про проблему потрібно:

  1. Натиснути на кнопку «Повідомити» (під логотипом платформи «Відкрите місто»);
  2. Обрати розділ «Проблеми і рішення»;
  3. Обрати категорію(ї) проблеми;
  4. Поставити на карті точку, яка є місцем знаходження проблеми;
  5. Додати заголовок, описати суть проблеми, бажаний результат після вирішення, за бажанням додати фото чи відео проблеми. Натиснути «Відправити».

 

Після цього повідомлення потрапить на модерацію та буде опубліковано після перевірки на відповідність законам України та тематиці сайту.

Очікується, що після публікації, але не пізніше ніж на третій робочий день, відповідальний працівник визначеної організації прийме повідомлення в роботу, а згодом повідомить про  вирішення проблеми або закриє її, надавши пояснення, чому проблему зараз вирішити неможливо. Якщо автор повідомлення вважає, що проблему не вирішено, або вирішено не якісно, він має можливість повторно її відкрити, обґрунтувавши свої дії.

Якщо проблема закрита і повторно не відкрита протягом 25 днів, вона переноситься в архів. З архіву повторно відкрити повідомлення неможливо.

Усі зміни у вирішенні проблемного питання супроводжуються зміною статусу повідомлення (Відкрита, Прийнята, Закрита, Архівна) та видимі абсолютно для всіх. Автору та всім, хто підписався на відслідковування інформації щодо проблемного питання, на електронну пошту будуть приходити листи з інформацією про зміни в статусі, що відбулись.

З моменту публікації повідомлення про проблему стає публічним, і вся переписка між користувачами, працівниками організацій та установ стає видимою у коментарях, фіксується суть змін та час, коли це відбулось. Це сприяє відкритості та прозорості роботи органів місцевого самоврядування та комунальних підприємств. Також це дає можливість більш об’єктивно оцінити якість роботи підрозділів влади.

 

  • Президент України
  • Верховна Рада України
  • Урядовий портал
  • Львівська обласна рада
  • Львівська обласна державна адміністрація
  • Державні закупівлі в Україні
  • Жидачівська районна рада
  • Жидачівська райдержадміністрація
  • Державне агенство з питань електронного урядування України
  • Cross Border Cooperation Programme Poland – Belarus – Ukraine 2007-2013
  • Реєстр відкритих баз даних України – Громадська приймальня
  • Центр реформ та місцевого розвитку
  • Децентралізація влади