Говоримо про важливе – ведемо діолог про інклюзивне навчання.
Із впровадженням інклюзивного навчання у Гніздичівській ЗОШ І-ІІІст. Виникла необхідність індивідуалізації навчально- виховного процесу для дітей з особливми освітніми потребами. Командна взаємодія (директор, класний керівник, асистент вчителя, психолог, вчитель-логопед, медична сестра, батьки), ділова документація команди психолого-педагогічного супроводу, структура навчальної програми, обговорення індивідуальної програми розвитку, алгоритм дій для підтримки дитини, організація спостереження за динамікою розвитку учня і його досягнення, дасть змогу створити необхідні умови для забезпечення у школі відповідного супроводу дітям з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.